Ваш кошик порожній!
Ваші закладки порожні

Про компанію взуття Maletskiy

Історія народження бренду #Дніпровськийбукін та ребрендингу в новий бренд взуття  Maletskiy

   Моя історія почалася 7 років тому. Я був 19-річний хлопець, який любив футбол і грав в нього з 6 років, мріяв стати наступним Шевченко. Але ближче до 19 я зрозумів, що нічого хорошого в моїй футбольній кар'єрі не відбувається і треба думати, як заробляти бабки. Одного разу, я прикупив собі сумку і ремінь у одного хлопця в Дніпрі, коли приїжджав на тренування, все почали запитує де я купив і скільки коштує, тут я і зрозумів, що це будуть мої перші продажі і я можу стати посередником зі своїм інтересом. Мені сподобалося продавати і я вирішив закуповувати ремені і сумки вже партіями по 10-20 шт, створив групу ВКонтакте і реалізував свої перші продажі. Так почалася моя підприємницька діяльність.

   Незабаром, я додав до групи ще новий товар: одяг, взуття, аксесуари. Знайшов постачальника в Луганську, який висилав мені весь цей товар за доступною ціною, я збирав замовлення на протязі тижня (до 20 одиниць), привозив товар в центр Дніпра і продавав його замовникам. Через деякий час, обороти почали збільшуватися і я зрозумів, що мені потрібен офіс, де я зможу зберігати товар, адже, моя кімната будинку була забита горою одягу і взуття.

   Так я відкрив свій перший магазин, він був маленький, всього 9 квадратів. Я попросив вислати мені товару на реалізацію, грошей на закупівлю ще не було, мені постачальник довірився і вислав. До мене почали приходити перші покупці, я чекав кожного клієнта, вже тоді намагався надавати якісний сервіс, як тільки міг.

   З кожним роком площа мого магазину збільшувалася, я остаточно відмовився від одягу і аксесуарів, зупинився на взуття. Так, це були репліки світових брендів, продавав, що міг, розумів, що від цього потрібно йти, вже тоді в мріях у мене був свій бренд ідеальної якості, яке я особисто зможу контролювати, але це були лише мрії! Тоді взуття було самий високомаржінальній (найбільша прибуток) товаром, з усіх, що я продавав.

   Через 3 роки успішних продажів, я зі своїм другом, який став інвестором, вирішив відкрити великий магазин в центрі міста, більше 75 квадратів. Це було фіаско, я витратив усі свої гроші, всі гроші, які мені виділив інвестор. Я зрозумів, що я помилився з місцем, де були дорогі магазини, з дорогим товаром і я з копіями брендом. Я зрозумів, що все йде в інтернет. Я зрозумів, що потрібно зміцнювати модель, яка працює. Я зрозумів, що я хочу товар високої якості, щоб його було не соромно продавати в центрі міста!

   Цей момент в житті дав мені хороший урок, я повернувся в офіс, мені потрібно було продати весь товар, щоб відбити витрати і повернути гроші інвестору, був важкий рік ... Добила мене блокування аккаунтів в соц.мережах, які були єдиним каналом збуту. Я виявився спустошений, на дні.

   Прийшов додому, не міг заснути, думав що робити і вирішив! Я хочу створити свій бренд взуття, не знаю як, але вирішив що зроблю це! Знайшов кілька фабрик з пошиття взуття, сказав що буду називатися #дніпровськийбукін, звичайно все з мене посміхалися, ніхто не сприймав всерйоз, але я закрив очі і пішов далі. Мені відшивали круту, якісне взуття під моїм брендом. я отримав перші замовлення, люди стали купувати і носити взуття з написом - #дніпровськийбукін, я не вірив ...

   В один прекрасний день я сказав: «Я хочу відкрити своє виробництво взуття», це стало одним з кращих рішень в моєму житті. Я почав шукати людей, які мені зможуть в цьому допомогти, адже, я зовсім не зрозумів «куди бігти». Мій тренер в тренажерному залі познайомив зі своїм другом, який давно був у взуттєвому бізнесі, тут все і почалося! Я розповів йому свої Наполеонівські плани, він повірив у мене, ми зібрали потужну команду, закупили обладнання (знову я вклав усі свої гроші + невеликий кредит), знову ризикнув, знову поставив все на кін!

   Цього разу, мій ризик був виправданий і життя подарувала мені шанс, яким я користуюся до сих пір! Ми почали з 5 осіб на виробництві, продажами займався я і моя дружина, у нас з'явилися постійні клієнти, ми найняли першого співробітника в свій шоу-рум, який відкрили в центрі Дніпра (до сих пір продаємо в ньому, тільки зламали стіни трьох офісів і зробили крутий зал для гостей нашого магазину).

  На початку 2020 роки я зрозумів, що ми вперлися в стелю в плані якості взуття на нашому обладнанні, мені захотілося максимально його поліпшити, як тільки це можливо. Почали шукати як це зробити. Через короткий проміжок часу, ми зрозуміли, що нам потрібно дороге італійське обладнання, а на таке у нас немає грошей ... Я вирішив закрити свій цех і почати співпрацю з однією з провідних українських фабрик, де є все, що б робити ідеальну взуття. Ми домовилися, уклали договір і зараз, в повній мірі, я готовий сказати, що наша взуття не поступається нікому в Україні за якістю.

  Ми продовжили розвиватися і розширюватися далі. Зараз 2021 рік і у нашого бренду вже є стоїть окремо магазин в Києві і магазин розміром 170 квадратів в одному з кращих торгових центрів Дніпра в ТЦ Passage.


   Зараз у нашого бренду більше 125 000 передплатників в Instagram, більш 33 000 на Facebook і це тільки початок! Ми взули більше 35 000 ніжок, 8 з 10 покупців стають нашими постійними клієнтами! Головними нашими козирями, за словами клієнтів, стали якість і сервіс!

   Якщо ти читаєш ці рядки, я вже тобі вдячний і впевнений, що замовлення, який ти зараз зробиш, стане початком наших з тобою довгих відносин!

   Доповнюю історію, зараз йде 2023 рік, 1 серпня, ми приймаємо рішення зробити глобальний ребрендінг та змінити ім
'я бренду на Maletskiy. 

   Так, рішення було нереально важким, але треба рухатись далі. Нова назва повʼязана з прізвищем власників компанії. Скільки ми всього перебрали, але унікального та цікавого нічого не знайшли, зрозуміли, що прізвище гарно звучить та виглядає, а головне - є унікальним.

    На це є декілька причин:
- наша, вже стара, назва Dneprovskiy Bukin асоціюється у багатьох з серіалом, який зараз дуже неактуальний.
- залучити нових клієнтів до магазину через це важче. Вони не знають усю нашу історію і як до цієї назви дійшло. А донести це кожному новому важко.
- ми повністю змінемо наш стиль, розробили бренд бук бренду, все буде у наших нових фірмових кольорах, з новим лого.
- задача розвивати бренд на впізнаваність в Україні та за її межами було важко з минулою назвою;
- ребрендінг- це новий ковток повітря, який надасть нам сили на досягнення нових вершин.



Завжди ваш Ігор Малецький!

Дізнайтеся першим о нових дизайнах і ексклюзивних моделях

ПІДПИСАТИСЯ